Çocuklarınızın Sağlıklı Gelişimine Tam Destek Çocuk Devam Sütü’nde!

Neden Çocuk Devam Sütü?

Çocuklar, büyüme ve gelişimlerinin büyük bölümünü 1-4 yaşları arasında tamamlarlar. Yiyeceği yemekler konusunda çok seçici olabileceği bu yaşlarda çocuğunuzun fiziksel ve zihinsel gelişimi için zengin ve doğal içerikli gıdalarla beslenmesi gerekir. Güçlü bir bağışıklık sistemi de bu fiziksel ve zihinsel gelişimi taşıyan vücudu mikroplara karşı koruyarak, büyümede çok önemli bir görev üstlenmektedir.

Neden Pınar Çocuk Devam Sütü?
Çocuklar, fiziksel ve zihinsel gelişimlerinin yanı sıra bağışıklık sistemlerini güçlendirecek besin ihtiyaçlarının önemli bir kısmını sütten alabilir. Çocuğunuzun fiziksel ve zihinsel sağlıklı gelişiminin ve bağışıklık sisteminin güçlenmesi için ona süt içirebilirsiniz.
1 yaşından büyük çocuklarınızın fiziksel ve zihinsel sağlıklı gelişimini ve bağışıklık sisteminin güçlenmesini desteklemek için, saf süte prebiyotik lifler, vitamin ve mineraller ilave edilerek geliştirilen Pınar Çocuk Devam Sütünü güvenle içirebilirsiniz. Pınar Çocuk Devam Sütleri B12, Çinko ve Kalsiyum kaynağıdır.
Altı aydan büyük bebeklerinize ise onların 6-12 aylık dönemlerinde ihtiyaçları olan vitaminlerive mineralleri karşılayacak şekilde geliştirilmiş Pınar İlk Adım Devam Sütü’nü verebilirsiniz.
 

Bir boomads advertorial içeriğidir.

11 Kasım 2016 Cuma

İlk Adımlar

Bir makalede "Yakın zamanda yapılan bir araştırma sonucuna göre, 1/3 ebeveyn her gece çocuklarına uyku öncesi hikaye kitabı okuyor. Ancak diğer %50 ebeveyn, çocuklarının video oyunları ve bilgisayarlar ile daha çok zaman geçirdiğini iletirken, dikkat çekici olarak katılımcıların önemli bir yüzdesi evlerinde çocuklara uygun hiç kitapları olmadığını belirtmiş." yazısı dikkatimi çekmişti. Bu araştırmanın hangi kısmında olduğumu düşünmeden edemedim. Her gece uyku öncesi hikaye kitabı okuyamasam da, neredeyse her gece aynı masalı anlattırıyor Asaf Bey. Uydurduğum kendimce uyarladığım "Aslancık" masalı :) Masalın ana fikri yabancılara karşı tavrımız. :) Son zamanlarımızın maalesef üzücü bir okadarda önemli konusu. :/  Diğer % 50 ebeveyn içerisinde bulunmuyoruz desem yalan söylemiş olurum. Maalesef ki çocuklarımız artık teknoloji le doğuyorlar. Onları bu teknolojiden korumak neredeyse imkansız, koruyabilen aileleri ise gönülden kutluyorum. Bazen ev işi yapabilmek, bazen yorulan beyin ve vücudumuzu dinlendirmek için, bazende yemek yemeyen bir çocuğunuz var ise sırf yemek yesin diye(yanlış olsa da )... Çocukluğum da kitap alışkanlığı edinemedim, şimdilerde de onun sıkıntısını yaşıyorum. Okuma alışkanlığının temeli ailede atılıyor, sonrasında okul ve öğretmenlerimizin çabası ve ilgisiyle devam ediyor. Geçtiğimiz günlerde oğlum için bu adımı atmaya karar verdim, çok geç kaldığımı düşünmüyorum, sizlerde geç kalmamış olabilirsiniz bir an önce ilk adımınızı atmanızda fayda var. :) İlk işim çocuk kitaplarını biraz araştırıp kitapyurdu sitesinden (daha uygun) siparişimi verdim.  Kitaplarımız geldi, ve ben oğlumdan daha da mutluyum..
 Kitapların içeriği hakkında ve Asaf'ın kitaplara tepkisini bir sonraki yazımda yazacağım. Şimdilik görüşmek üzere. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuduysan, yorumlarini bekliyorum :)