Çocuklarınızın Sağlıklı Gelişimine Tam Destek Çocuk Devam Sütü’nde!

Neden Çocuk Devam Sütü?

Çocuklar, büyüme ve gelişimlerinin büyük bölümünü 1-4 yaşları arasında tamamlarlar. Yiyeceği yemekler konusunda çok seçici olabileceği bu yaşlarda çocuğunuzun fiziksel ve zihinsel gelişimi için zengin ve doğal içerikli gıdalarla beslenmesi gerekir. Güçlü bir bağışıklık sistemi de bu fiziksel ve zihinsel gelişimi taşıyan vücudu mikroplara karşı koruyarak, büyümede çok önemli bir görev üstlenmektedir.

Neden Pınar Çocuk Devam Sütü?
Çocuklar, fiziksel ve zihinsel gelişimlerinin yanı sıra bağışıklık sistemlerini güçlendirecek besin ihtiyaçlarının önemli bir kısmını sütten alabilir. Çocuğunuzun fiziksel ve zihinsel sağlıklı gelişiminin ve bağışıklık sisteminin güçlenmesi için ona süt içirebilirsiniz.
1 yaşından büyük çocuklarınızın fiziksel ve zihinsel sağlıklı gelişimini ve bağışıklık sisteminin güçlenmesini desteklemek için, saf süte prebiyotik lifler, vitamin ve mineraller ilave edilerek geliştirilen Pınar Çocuk Devam Sütünü güvenle içirebilirsiniz. Pınar Çocuk Devam Sütleri B12, Çinko ve Kalsiyum kaynağıdır.
Altı aydan büyük bebeklerinize ise onların 6-12 aylık dönemlerinde ihtiyaçları olan vitaminlerive mineralleri karşılayacak şekilde geliştirilmiş Pınar İlk Adım Devam Sütü’nü verebilirsiniz.
 

Bir boomads advertorial içeriğidir.

14 Kasım 2016 Pazartesi

Meraklı Minik

Merhaba,
Bu yazımın konusu bir dergi :)
Internette ve sosyal medyada cok pahali oldugunu dusundugum Asaf icin etkinlik kutusu arastirirken , dergiler geldi aklima. Bir kac dergi arastirdiktan sonra begendigim Tubitaktan 3-5  yaş için çocuk dergisi  "Meraklı Minik" oldu. Senelik abone olunduktan sonra her ay kapınıza gelen çocuğunuzu sevindiren bir dergi bu. 2.5 yaşında olmasına rağmen abone oldum ve ilk dergimiz "kasım ayı" yayını oldu. Geldiği gün içerisinden çıkan ev maketini heyecanla oğlum ve eşimle birlikte yaptık, daha çok ben yaptım diyebilirim :) Üstüne ismini de yazarak tamamladık. O gece benim evim, benim evim diyerek ,o evle uyudu.

Derginin bu  sayisinda "Benim güzel evim" "Kim nerede oturuyor" "Hayvanlarinda evleri var " gibi konular ele alinmis. Asaf'in dikkatini ceken karavanlar hakkindaki yazi olmustu, onun icin hic duymadigi gormedigi bir kelimeydi. Dergi sayesinde birsey daha ogrenmisti adini dogru soyleyemesede:) Ayrica 2 adet daha oyun vardi "Ülkemizdeki evler eşleştirme karti" ve "Ev tombalasi"... Eşleştirme kartiyla cok oynadik ama henuz tombalayi ortaya cikarmadim 😊 Diger sayilarini merakla bekliyoruz. Bütün annelere tavsiye ederim.Senelik abonelik 60 lira. Bir kere ödüyorsunuz her ay ayin 1 yada 2 sinde geliyor, kargo ücretide ödemiyorsunuz. Cok paralar vermeye gerek yok 😊

http://www.merakliminik.tubitak.gov.tr

Sevgiler. 🙋😊


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuduysan, yorumlarini bekliyorum :)