Çocuklarınızın Sağlıklı Gelişimine Tam Destek Çocuk Devam Sütü’nde!

Neden Çocuk Devam Sütü?

Çocuklar, büyüme ve gelişimlerinin büyük bölümünü 1-4 yaşları arasında tamamlarlar. Yiyeceği yemekler konusunda çok seçici olabileceği bu yaşlarda çocuğunuzun fiziksel ve zihinsel gelişimi için zengin ve doğal içerikli gıdalarla beslenmesi gerekir. Güçlü bir bağışıklık sistemi de bu fiziksel ve zihinsel gelişimi taşıyan vücudu mikroplara karşı koruyarak, büyümede çok önemli bir görev üstlenmektedir.

Neden Pınar Çocuk Devam Sütü?
Çocuklar, fiziksel ve zihinsel gelişimlerinin yanı sıra bağışıklık sistemlerini güçlendirecek besin ihtiyaçlarının önemli bir kısmını sütten alabilir. Çocuğunuzun fiziksel ve zihinsel sağlıklı gelişiminin ve bağışıklık sisteminin güçlenmesi için ona süt içirebilirsiniz.
1 yaşından büyük çocuklarınızın fiziksel ve zihinsel sağlıklı gelişimini ve bağışıklık sisteminin güçlenmesini desteklemek için, saf süte prebiyotik lifler, vitamin ve mineraller ilave edilerek geliştirilen Pınar Çocuk Devam Sütünü güvenle içirebilirsiniz. Pınar Çocuk Devam Sütleri B12, Çinko ve Kalsiyum kaynağıdır.
Altı aydan büyük bebeklerinize ise onların 6-12 aylık dönemlerinde ihtiyaçları olan vitaminlerive mineralleri karşılayacak şekilde geliştirilmiş Pınar İlk Adım Devam Sütü’nü verebilirsiniz.
 

Bir boomads advertorial içeriğidir.

6 Aralık 2016 Salı

Öğretmen Olmak, Bir Can'a Dokunmak



Bu sabah ofise geldiğimde, masamda, geçen hafta sipariş verdiğim kitaplarımın olduğunu gördüm ve hemen dayanamayıp paketi açtım. İlk elime aldığım Doğan Cüceloğlu 'nun eğitimci İrfan Erdoğan ile birllikte yazdığı Öğretmen Olmak, Bir Can'a Dokunmak kitabı oldu. Bu kitabı öğretmen olupta mesleğini yapamamış, öğrencilerinin özlemi burnunda tüten bir okur olarak aldım.
İlk sayfalarını sabırsızlıkla okumaya başladım bile. Daha öncede yazarın kitaplarını okumuştum, sade yalın akıcı bir dili var ve kitap okumayı sevmeyenler için birebir, çabucak bir çırpıda okuyabilirsiniz. Ayrıca her öğretmenin, öğretmen yolunda adım atanların, öğretmenleri anlamaya çalışanların okuması gereken bir kitapta. Kitabı bitirdiğimde daha ayrıntılı gözlemlerimi de yazacağım. Şuan sadece mutluluğumu dile getirmek istedim.

Kitap Hakkında Gözlemlerim



Çok sık okuyamama rağmen iki günde çabucak kitabın yarısına geldim bile. Kitap,Doğan Bey'in İrfan Bey ile yapmış olduğu röportaj ve arasındaki diyalog konuşmalarıyla geçiyor, Ülkemizdeki eğitim sistemi eleştiriliyor, geçmişle ve başka ülkelerle karşılaştırılıyor.  Okul, öğrenci,öğretmen ya da eğitim sistemi ile  ilgilenmeyenler için çok sıkıcı olabilir, okumak içinizden gelmeyebilir.  Açıkçası ben öğretmen kelimesine bile aşık olduğum için, sıkılmadan okuyabiliyorum. Bölüm bölüm ayrıldığı için, her bölümde diğer bölümlerde neler anlatılacak, neler konuşulup tartışılacak diye merak ediyorum. Biraz konular ve İrfan Bey'in cevapları sığ kalmış gibi, daha da açabilirdi, örnek hikayeler olabilir, yönlendirmeler yapılabilirdi hep aynı kelimeler etrafında dönüyor, bazı cümleleri okurken anlayabilmek için tekrar tekrar okuyorum. Yapılan yorumlara göre almıştım, beklentimin birazcık altında kaldı. İrfan Bey 'e çoğu zaman katıldım. Eğitim sistemimizin çöktüğünü, öğrenci öğretmen ilişkisinin bittiğini, öğretmen olmak ile öğretmenlik yapmak gibi kavramların çıktığını, sadece görevini bitirip evine giden bir meslek haline geldiğini düşünüyorum. Eğitim ailede başlar, lütfen ilk önce çocuğunuza saygıyı dürüstlüğü öğretin, Öğretmenlerimiz değerlerini kaybetmesinler. Kitap için de  dediğim gibi ilginiz varsa, öğretmen yada öğretmen adayı iseniz okumanızdada fayda var, zaten hemencecik okunuyor. Sizlere de iyi okumalar dilerim..

" Öğretmen, tıpkı bir cümlenin öznesi gibi eğitimin en temel öğesidir ve eğitim, öğretmenle başlar; tıpkı cümlenin özne ile başlaması gibi..."



7 yorum:

  1. Yakinda meslektas olacagiz insallah. Ogretmen oldugunuzu gorunce hemen geldim. Deep sayesinde :) ben de beklerim bloguma. 😊

    YanıtlaSil
  2. Aaaaa ogretmen adayisiniz demekki ne kadar mutlu oldum😍😍gelirim tabiki blogunuzada😊😊

    YanıtlaSil
  3. Bir öğretmen adayı olarak acilen okumam gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum 💕 Teşekkürler paylaşım için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim ne demek, Öğretmen denildiğinde akan sular durur. Çok memnun oldum meslektaşım. Fırsat bulduğunda mutlaka oku kitabı :) <3

      Sil
  4. Merhabaaa :) ben de öğretmen adayıyım son 1 yılıım :) Artık sıkı takipçinizim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa destino harikasın. inşallah istediğin yerlerde olursun, aklınla vicdanınla yüreğinle bu mesleği yaparsın.. bende senin takibindeyim. peşini bırakmam artık :)

      Sil

Okuduysan, yorumlarini bekliyorum :)